Mijn Versio is je klantpaneel waarvandaan je alles kunt regelen. Het bestellen of opzeggen van producten bijvoorbeeld. Ook het aanpassen van je persoonlijke gegevens doe je hier. Als je contact hebt met onze klantenservice zullen we je meestal vragen hierop in te loggen. 


Inhoudsopgave


Hoe log ik in?

  1. Ga naar https://login.mijn.versio.nl/;
  2. Vul je e-mailadres en het wachtwoord in;
  3. Kik op de button Indienen.


Wachtwoord vergeten

Weet je je wachtwoord niet (meer)? 

  1. Klik dan onder het inlogscherm op Wachtwoord vergeten;
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Indienen;
  3. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Geen mail ontvangen of 2FA issue

Heb je een reset aangevraagd maar komt de mail niet aan? Of krijg je een 2FA verzoek waar je niet meer bij kan? Dan kun je niet inloggen. In dat geval kan alleen een medewerker van Versio dit voor je resetten. 


Neem contact op vanuit je contact mailadres wat bij ons bekend is en stuur ons:

  • Een kopie van een geldig identiteitsbewijs
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn (anders mogen we het niet in behandeling nemen)
  • Ben je bij ons bekend onder je bedrijfsnaam? Dan is ook een uittreksel KvK noodzakelijk
  • Zorg dat de naam op het uittreksel hetzelfde is als op de legitimatie


Klant bij een Versio voorganger?

Was je klant bij bijvoorbeeld QDC, PC Extreme of een andere partij die is opgegaan in Versio? Je kunt dan gewoon naar de website van Versio en naar het inlogscherm gaan. Zodra je jouw inloggegevens van je oude omgeving invoert, kom je weer in je vertrouwde portal. 


Storing?

Is je wachtwoord en gebruikersnaam in orde maar kom je toch niet in je klantomgeving? Misschien is er een storing op ons platform. Je krijgt dan bijvoorbeeld een laadscherm dat blijft hangen, een zandloper of een onduidelijke foutmelding. Een storing is vaak maar van korte duur. Je kunt op deze pagina zien of we momenteel een storing hebben: http://status.versio.nl