Zoals je waarschijnlijk in onze e-mail hebt gelezen, gelden er vanaf januari 2023 nieuwe tarieven voor een aantal producten. Vanwege sterk gestegen kosten van onder andere onze hardware, energie, lonen, inkoop van producten, verhogen wij met ingang van 16 januari 2023 de tarieven van een aantal pakketten, domeinextensies en SSL. De nieuwe tarieven gaan pas in bij het verlengen van je contract. Op deze pagina vind je informatie hierover.


Inhoudsopgave

  1. Wat wijzigt er?
  2. Per wanneer wijzigen de tarieven?
  3. Waarom zijn er nieuwe tarieven?
  4. Waar vind ik de nieuwe tarieven?
  5. Ik heb een bericht gekregen dat ik naar een groter pakket ga. Waarom is dat?
  6. Ik ben een reseller. Wat wijzigt er voor mij?
  7. Ik ben het niet eens met de prijswijziging. Wat nu?
  8. Waar kan ik terecht met andere vragen hierover?


Wat wijzigt er?

De tarieven voor een aantal van onze producten wijzigen. De specificaties van de producten blijven ongewijzigd. Het gaat om de volgende producten:


Telefonische support

Daarnaast wijzigt ook het tarief voor telefonische support. Deze service was eerder betaald, maar straks krijgen alle Versio-klanten gratis deze service! Dit verkort de wachttijd voor vragen aanzienlijk en kun jij nóg sneller

geholpen worden. Zodra je gebruik kunt maken van onze telefonische support, laten we het je weten.


Per wanneer wijzigen de tarieven?

De nieuwe tarieven gaan per 16 januari 2023 in. Voor lopende contracten gelden de nieuwe tarieven pas bij de verlenging. In dat geval zie je dus pas op de verlengingsfactuur het nieuwe tarief staan. 


Waarom zijn er nieuwe tarieven?

De kosten van energie, hardware en de inkoop van licenties/domeinnamen zijn sterk gestegen. Daarnaast hebben wij, door de hoge inflatie, onze personeelskosten harder zien toenemen dan voorgaande jaren. Om deze redenen wijzigen we de tarieven van de bovenstaande producten.


Waar vind ik de nieuwe tarieven?

Je vindt de nieuwe tarieven in deze overzichtstabel.


Ik heb een bericht gekregen dat ik naar een groter pakket ga. Waarom is dat?

In het verleden gingen wij vaak soepel om met het overschrijden van de pakketlimieten. Vanaf 16 januari houden wij de pakketlimieten aan zoals in de specificaties staat. Dit houdt in dat we naar het aantal domeinnamen kijken dat je in je pakket hebt. Heb je nu meer domeinnamen in je pakket dan toegestaan volgens de pakketspecificaties? We upgraden je pakket dan naar een pakket dat past bij het aantal toegevoegde domeinnamen.  


Ik ben een reseller. Wat wijzigt er voor mij?

Vanwege de bovengenoemde redenen verhogen we ook maandtarieven van het Reseller-programma voor domeinnamen 

Door het wijzigen van het maandtarief voor het programma kunnen we onze scherpe domeinnaam

tarieven voor je blijven handhaven op de domeinen die je bij ons afneemt.

Indien je niet langer onderdeel van het Reseller-programma wilt zijn, is het ook mogelijk om het reguliere tarief voor al je

domeinen te betalen. In dat geval vervallen de maandelijkse kosten voor het Reseller programma. Voor andere producten, zoals hosting- en mailpakketten, geldt ook de bovengenoemde prijswijziging.


Ik ben het niet eens met de prijswijziging. Wat nu?

Ben je het niet eens met de prijswijziging, of is deze financieel niet haalbaar? We kijken graag met je mee of er misschien een kleiner of voordeliger product van ons beter bij jouw situatie of wensen past. Neem in dat geval contact op met onze support specialisten.


Waar kan ik terecht met andere vragen hierover? 

Onze klantenservice staat voor je klaar en we helpen je graag! Onze openingstijden lees je hier. Je kunt met ons mailen via support@versio.nl of een ticket aanmaken